Tala Fou

O le mamanu o nei nofoaga i totonu o le faletaele o le "sili ona poto" filifiliga na ou faia.O le tele o le mafanafana ou te nofo ai, o le sili atu foi lea o le mafanafana ou te lagona


Taimi meli: Mati-17-2023

E pei o le muagagana, "Ukuka Auro ma Silver Bathroom" o loʻo faʻaalia ai le taua o nei avanoa e lua i teuteuga, ae ua tele naua le tatou talanoa e uiga i le muamua.O le faletaele o se avanoa taua tele i lo tatou olaga i le fale, ma e le tatau ona tatou faatamala pe a teuteuina, aua o lona mafanafana e matua afaina ai le olaga o tagata o le aiga.

faleuila taugata

"O auiliiliga e fuafua ai le manuia poʻo le toilalo," o lenei fuaiupu o loʻo faʻaalia lelei atoatoa i le teuteuga.O le taimi la lenei, se'i o tatou taula'i atu i le fa'asoaina atu o nisi o “fuafuaga faalelagi” o le faleta'ele.E mafai ona faapea atu afai lava e lelei ona fai nei faamatalaga, pe a uma ona siitia i totonu, o le a faaitiitia galuega a le fale, lea e mafai ai foi ona sili atu le lelei ma faigofie le olaga, ma o mea uma na oo i ai tagata ua mavae.

O le mamanu o nei nofoaga e fitu i totonu o le faletaele o le filifiliga "sili ona poto" na ou faia pe a teuteuina.Ina ua uma ona ou nofo mo ni nai tausaga, o le sili atu o loʻu toʻa, o le sili atu foi lea o loʻu toʻa.

1. Leai se fasi vai masani

faleuila tutu

Masalo, o le tele o aiga ua teuteuina o latou faletaele i pa puipui vai, saʻo?O le mea moni, o lenei ituaiga o pa vai e foliga faʻafuaseʻi.

Afai ou te toe teuteuina, o le a ou tuu i lalo le fola o le faletaele e tusa ma le 2CM, ma avea ai ma se mamanu goto e foliga sili atu ona mama, natura, ma e lelei le faatumauina o le vai.

2. Aua le faia ni alavai e lua

faleuila vortex

I le taimi o le toe faʻaleleia o le faletaele, sa faʻapipiʻi se alavai o le fola i tafatafa o le faletaele ma totonu o le faletaele, lea na faʻateleina ai le tau ma e foliga mai e leai se lagona malosi o le tuʻufaʻatasia.

Afai ou te toe teuteuina, o le a ou faapipiiina se alavai fola i le ogatotonu o lefaleuilama le faleta'ele, e le gata ina fa'amalieina le mana'omia o le vai i le taimi e ta'ele ai, ae fa'afetaui fo'i ma se su'e vai e aveese ai pisia vai i luga o le fola o le faleta'ele.

3. Taofi lima faleuila

faleuila mamanu faaonaponei

Afai ei ai ni tagata matutua ma tamaiti i totonu o lou fale, e sili ona tuʻu se faʻamau i tafatafa o le faletaele, aemaise lava mo tagata matutua i lou fale.E mafai ona e tu’u i luga pe nofonofo i lalo tagata matutua, ona o le to’atele o tagata matutua e iai fa’afitauli o le toto maualuga.O lenei mamanu e mafai ona taofia ai i latou mai le le lelei o vae ma vae pe alu i le faletaele mo se taimi umi, e mafua ai le niniva ma matapogia.

Afai e le lagolagoina e le puipui o lou faletaele alavai puipui, e mafai ona e setiina le paipa alavai i se tulaga pito i tua.Tuu le paipa alavai i lalo ole pesini i tua e tata'i ai le vai ile puipui.

fale'ele'ele

O lenei mamanu e le o nofoia le avanoa e teu ai i lalo o le pesini i lalo o le faʻavae, ae faʻafaigofie foi mo i tatou ona faʻamama le faletaele.Po'o se mop po'o se pulumu, e faigofie lava ona fa'amama le tulimanu mama mama i lalo o le pesini ta'ele.

5. Pesini tuufaatasi

faleuele wc

Ina ia aloese mai le susu i totonu o le faletaele, e mafai ona tatou filifilia se mamanu tuʻufaʻatasia pe a teuteu.

E masani ona le amanaiaina lenei mea, o lea e le tatau ai i tagata uma ona tauivi e faʻapipiʻi i luga ma fafo pesini pesini.O se mamanu tu'ufa'atasi o le filifiliga sili lea.

“Afai e te le faaaogaina se mamanu e tasi le vaega, e te maua ai palapala ma siama o loo ola i le va o fata, e mafai ona tele ai le ulu o se tagata pe a e mafaufau i ai.”

O le mea lea, o le filifilia o se mamanu tuʻufaʻatasia e mafai ona aloese mai tulaga faʻapena ma maua ai se faʻaaliga matagofie.

6. Fa'alu vaitaele fana

faleuele papalagi sima

O lenei fana e sau ma se masini e fa'aoso ai le mamafa, lea e masani ona fa'aoga e fufulu ai le faleuila.E iai foʻi galuega e pei o le faʻafefe faigofie o tulimanu o le faletaele, faʻamamaina o le pesini, faʻamamāina o le salu, ma isi.A maeʻa ona faʻapipiʻi, o le ae iloa ai o galuega e matua faigofie lava ona faʻaoga.

I le taimi o le faʻapipiʻiina, e naʻo le manaʻomia o le faʻaogaina o le valve angle e tolu-ala i le avanoa o le faletaele, faʻatasi ai ma le tasi auala o le vai e ulu atu i totonu o le faletaele ma le isi auala o le vai e ulu atu i le fana.E tele filifiliga mo paipa vai mo fana fana, o lo'o fa'aaogaina ai paipa fa'afefete-pa'u ma fa'agaau o laina telefoni, ae maise fa'aga o laina telefoni.Talu ai latou te le nofoia avanoa ma e malosi scalability, latou matua faigofie mo le faamamaina ma le tumama.

 

Initaneti Inuiry